από τους φίλους http://www.kdrasi.wordpress.com/
Κυριακή 6 Φλεβάρη στις 15.00 ανοίγουμε όλα τα διόδια
Τι πληρώνουμε στα διόδια; Ας υπολογίσουμε το κόστος των διοδίων σε τρέχουσες τιμές (12 λεπτά για τα πορτοκάλια και 2 ευρώ για το λάδι),που απολαμβάνουν οι αγρότες της Πελοποννήσου:
-Όσο 1 κιλό πορτοκάλια κοστίζουν τα 2 χιλιόμετρα της Ε.Ο. Κορίνθου – Καλαμάτας/Σπάρτης.
-Όσο 1 κιλό λάδι κοστίζουν τα 30 χιλιόμετρα της Ε.Ο. Κορίνθου – Καλαμάτας/Σπάρτης
-Όσο 6 κιλά λάδι ή όσο 100 κιλά πορτοκάλια κοστίζει η διαδρομή Κόρινθος-Καλαμάτα (με επιστροφή).
-Όσο 90 κιλά πορτοκάλια πληρώνει ένας παραγωγός από την Αργολίδα που πηγαίνει λαϊκή στην Αθήνα (χωρίς να χρησιμοποιήσει την Αττική Οδό). Αν είναι «άτυχος» και το όχημά του έχει ύψος πάνω από 2,20μ. τότε τα διόδια (με επιστροφή) του κοστίζουν όσο 235 κιλά πορτοκάλια ή όσο 14 κιλά λάδι!
-Όσο 330 κιλά πορτοκάλια ή όσο 20 κιλά λάδι επιβαρύνεται η μεταφορά προϊόντων με φορτηγό (4 και άνω αξόνων) από Αθήνα για Αργολίδα. Αντίστοιχα η επιβάρυνση από Αθήνα έως Τρίπολη/ Σπάρτη είναι όσο 465 κιλά πορτοκάλια ή όσο 28 κιλά λάδι. Από Αθήνα για Καλαμάτα η επιβάρυνση είναι όσο 575 κιλά πορτοκάλια ή όσο 35 κιλά λάδι.
Η μετακίνηση έχει γίνει πολυτέλεια. Οι φόροι , τα τέλη που πληρώνουμε τόσα χρόνια πού πήγαν; Γιατί να ξαναπληρώσουμε, και μάλιστα τόσο ακριβά, για να μετακινηθούμε ή για να μεταφέρουμε τα προϊόντα μας; Ότι παράγουμε πρέπει να τα δίνουμε στην ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε.;
Οι πελοποννήσιοι (και οι επισκέπτες της περιφέρειάς μας) αρνούμαστε να δώσουμε στον κ. Μπόμπολα 700 εκ. ευρώ (τόσο είναι το κόστος του έργου που αναμένει να καλύψει μέσω των διοδίων) και πολλά ακόμα εκατομμύρια ως κέρδη του.
Να σπάσει το μονοπώλιο της μετακίνησης μέσω της Ε.Ο., με την άμεση επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου και τη στήριξή του σαν το πλέον οικονομικό, οικολογικό, κοινωνικό μέσω μετακίνησης.
Βελτίωση των επαρχιακών οδικών δικτύων.
Οι δρόμοι είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό. Δεν πωλούνται, δεν παραχωρούνται.
Καλούμε την κυβέρνηση να σταματήσει τη γενική εκποίηση/ιδιωτικοποίηση του δημόσιου πλούτου και των υποδομών. Αντί να προστατεύει τα κέρδη των επιχειρηματιών να υλοποιήσει τα αιτήματα των χιλιάδων πολιτών που συμμετέχουν στο κίνημα κατά των διοδίων.
Συμμετέχουμε στην Πανελλαδική κινητοποίηση του Πανελλαδικού Συντονιστικού Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων.
Την Κυριακή 6 Φλεβάρη στις 15.00 ανοίγουμε όλα τα διόδια (Ισθμός, Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Μάναρη).
Εμείς λέμε ότι
-ξεχάσατε να συνυπολογίσετε τη βενζίνη.
-ξεχάσατε τα ολιγοπώλια με τους μεταπωλητές
-ξεχάσατε να γλύψετε πασοκικούς κώλους
-ξεχάσατε να γίνετε μέλη-λαμόγια του μΠΑτΣΟΚ
και άρα θα πρέπει να δουλεύετε για να ταΐσετε και αυτούς που ΔΕΝ τα φάγανε (Μπόμπολας, Βωβός, Βαρδινογιάννης, Κόκκαλης, Αγγελόπουλος, Τεγόπουλος, Λαπράκιδες και λοιποί)
Κυριακή 6 Φλεβάρη στις 15.00 ανοίγουμε όλα τα διόδια
Τι πληρώνουμε στα διόδια; Ας υπολογίσουμε το κόστος των διοδίων σε τρέχουσες τιμές (12 λεπτά για τα πορτοκάλια και 2 ευρώ για το λάδι),που απολαμβάνουν οι αγρότες της Πελοποννήσου:
-Όσο 1 κιλό πορτοκάλια κοστίζουν τα 2 χιλιόμετρα της Ε.Ο. Κορίνθου – Καλαμάτας/Σπάρτης.
-Όσο 1 κιλό λάδι κοστίζουν τα 30 χιλιόμετρα της Ε.Ο. Κορίνθου – Καλαμάτας/Σπάρτης
-Όσο 6 κιλά λάδι ή όσο 100 κιλά πορτοκάλια κοστίζει η διαδρομή Κόρινθος-Καλαμάτα (με επιστροφή).
-Όσο 90 κιλά πορτοκάλια πληρώνει ένας παραγωγός από την Αργολίδα που πηγαίνει λαϊκή στην Αθήνα (χωρίς να χρησιμοποιήσει την Αττική Οδό). Αν είναι «άτυχος» και το όχημά του έχει ύψος πάνω από 2,20μ. τότε τα διόδια (με επιστροφή) του κοστίζουν όσο 235 κιλά πορτοκάλια ή όσο 14 κιλά λάδι!
-Όσο 330 κιλά πορτοκάλια ή όσο 20 κιλά λάδι επιβαρύνεται η μεταφορά προϊόντων με φορτηγό (4 και άνω αξόνων) από Αθήνα για Αργολίδα. Αντίστοιχα η επιβάρυνση από Αθήνα έως Τρίπολη/ Σπάρτη είναι όσο 465 κιλά πορτοκάλια ή όσο 28 κιλά λάδι. Από Αθήνα για Καλαμάτα η επιβάρυνση είναι όσο 575 κιλά πορτοκάλια ή όσο 35 κιλά λάδι.
Η μετακίνηση έχει γίνει πολυτέλεια. Οι φόροι , τα τέλη που πληρώνουμε τόσα χρόνια πού πήγαν; Γιατί να ξαναπληρώσουμε, και μάλιστα τόσο ακριβά, για να μετακινηθούμε ή για να μεταφέρουμε τα προϊόντα μας; Ότι παράγουμε πρέπει να τα δίνουμε στην ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε.;
Οι πελοποννήσιοι (και οι επισκέπτες της περιφέρειάς μας) αρνούμαστε να δώσουμε στον κ. Μπόμπολα 700 εκ. ευρώ (τόσο είναι το κόστος του έργου που αναμένει να καλύψει μέσω των διοδίων) και πολλά ακόμα εκατομμύρια ως κέρδη του.
Να σπάσει το μονοπώλιο της μετακίνησης μέσω της Ε.Ο., με την άμεση επαναλειτουργία του σιδηρόδρομου και τη στήριξή του σαν το πλέον οικονομικό, οικολογικό, κοινωνικό μέσω μετακίνησης.
Βελτίωση των επαρχιακών οδικών δικτύων.
Οι δρόμοι είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό. Δεν πωλούνται, δεν παραχωρούνται.
Καλούμε την κυβέρνηση να σταματήσει τη γενική εκποίηση/ιδιωτικοποίηση του δημόσιου πλούτου και των υποδομών. Αντί να προστατεύει τα κέρδη των επιχειρηματιών να υλοποιήσει τα αιτήματα των χιλιάδων πολιτών που συμμετέχουν στο κίνημα κατά των διοδίων.
Συμμετέχουμε στην Πανελλαδική κινητοποίηση του Πανελλαδικού Συντονιστικού Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων.
Την Κυριακή 6 Φλεβάρη στις 15.00 ανοίγουμε όλα τα διόδια (Ισθμός, Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Μάναρη).
κοινή δράση
κίνηση συντονισμού πολιτών Πελοποννήσου
Εμείς λέμε ότι
-ξεχάσατε να συνυπολογίσετε τη βενζίνη.
-ξεχάσατε τα ολιγοπώλια με τους μεταπωλητές
-ξεχάσατε να γλύψετε πασοκικούς κώλους
-ξεχάσατε να γίνετε μέλη-λαμόγια του μΠΑτΣΟΚ
και άρα θα πρέπει να δουλεύετε για να ταΐσετε και αυτούς που ΔΕΝ τα φάγανε (Μπόμπολας, Βωβός, Βαρδινογιάννης, Κόκκαλης, Αγγελόπουλος, Τεγόπουλος, Λαπράκιδες και λοιποί)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου