13 Ιανουαρίου 2011

Το κράτος δολοφονεί

Η Στέλλα Αντωνίου, η οποία είναι προφυλακισμένη ως ύποπτη για συμμετοχή στη Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς, έστειλε επιστολή στο "Ποντίκι" στην οποία καταγγέλει τις απάνθρωπες συνθήκες φυλάκισής της και την απάνθρωπη συμπεριφορά ανθρωποφυλάκων-μπάτσων: 

«Στις 5 Ιανουαρίου, κι ενώ τα κελιά έχουν κλείσει από τις 8 το βράδυ, είμαι στο κελί μου με άλλες δύο κρατούμενες. Στις 00.30 το βράδυ κι ενώ έχουμε κοιμηθεί, ένα μεγάλο κομμάτι περίπου 1,50 χ 1,00 ξεκολλάει από την οροφή του κελιού και πέφτει πάνω μου. Το κρεβάτι μου γεμίζει μπάζα, όπως και σχεδόν όλο το κελί. Με έντονους πόνους, ιδιαίτερα στο κεφάλι και στον αυχένα, καλώ σε βοήθεια και λίγο αργότερα οι φύλακες με πηγαίνουν στον γιατρό της φυλακής κι εκείνος δίνει παραπεμπτικό να μεταφερθώ σε εξωτερικό νοσοκομείο.


Την επόμενη μέρα το μεσημέρι έρχεται η αστυνομική κλούβα και ήδη χτυπημένη καθώς είμαι υφίσταμαι τη βαρβαρότητα να τοποθετηθώ σε ένα μικρό κλουβί μέσα στο οποίο χωράει ένας άνθρωπος όρθιος και με προσπάθεια καθιστός. Οι μπάτσοι μου λένε ότι αν θέλω να μεταφερθώ στο νοσοκομείο θα πρέπει να με κλειδώσουν εκεί μέσα. Διαμαρτυρήθηκα έντονα για τον απαράδεκτο αυτό τρόπο μεταφοράς των κρατουμένων, διότι η βάναυση αυτή διαδικασία δεν είναι προνόμιο δικό μου, αλλά όλων των κρατουμένων. Τελικά δέχτηκα διότι μάλλον μόνο εγώ είχα καταλάβει τη σοβαρότητα της κατάστασης μου.

Η διαδρομή ήταν μικρή, αλλά πολύ επικίνδυνη, γιατί εκτός των άλλων οι κραδασμοί μέσα στο ειδικό κλουβί χειροτέρευαν την υγεία μου. Αν και είχαν προνοήσει να υπάρχει ένα ειδικό σκληρό πλαίσιο σαν μαξιλάρι, ώστε να μπορείς άνετα να κοπανάς το κεφάλι σου, αφού οι ίδιοι που το κατασκεύασαν προφανώς γνώριζαν ότι δημιουργούνται κραδασμοί κατά την οδήγηση.
Να τονίσω ότι από την πρώτη στιγμή της σύλληψης μου είχα ενημερώσει ότι δεν πρέπει να δεχτώ κανένα χτύπημα στο κεφάλι εξαιτίας συγκεκριμένου προβλήματος που έχω εδώ και χρόνια στα μάτια (για το πρόβλημα αυτό υπάρχει πλήρης ιατρικός φάκελος τεκμηρι-ωμένος από τα παρακάτω νοσοκομεία: Γενικό Κρατικό Αθηνών, Γενικό Κρατικό Νίκαιας, ΠΕ.ΠΑ.ΓΝΗ).

Στη συνέχεια είχα να αντιμετωπίσω την εντολή να γίνουν οι εξετάσεις μου μπροστά στους μπάτσους. Κατόπιν διαμαρτυρίας μου και παρέμβασης ενός γιατρού, τελικά οι μπάτσοι αποχώρησαν από τον χώρο της ιατρικής εξέτασης.
Το αποτέλεσμα του ατυχήματος μέσα στη φυλακή ήταν κάκωση μυών στον αυχένα και δύο εσωτερικές αιμορραγίες στο οπτικό νεύρο του δεξιού ματιού, καθώς το ταβάνι με πλάκωσε στο κεφάλι. Παρ' όλο που ο αρμόδιος γιατρός μου συνέστησε να παραμείνω στο νοσοκομείο για παρακολούθηση κι εξετάσεις, ο υπεύθυνος της μεταγωγής, προφανώς ασκώντας πίεση, πέτυχε την επιστροφή μου στις φυλακές με συνέπεια να πρέπει να μεταφερθώ ξανά την επόμενη μέρα στο ίδιο νοσοκομείο για νέες εξετάσεις.

Ο λόγος που γράφω αυτό το κείμενο είναι γιατί θέλω να καταγγείλω ότι η μεταχείριση μου από τις αρχές θα έχει ως σίγουρο αποτέλεσμα την επιδείνωση της κατάστασης μου. Ο επόμενος που θα είναι υπεύθυνος για τη μεταγωγή μου να σκεφτεί καλύτερα τις εντολές που θα δώσει. Αρνούμαι να μεταφερθώ ξανά με τον ίδιο τρόπο και θα συνεχίσω να καταγγέλλω τη συγκεκριμένη μεταχείριση.

Απαίτηση μου είναι να έχω την ιατρική παρακολούθηση που είχα πριν συλληφθώ. Να σταματήσουν οι μπάτσοι να παρεμβαίνουν στα θέματα της υγείας μου. Να σταματήσουν να απαγορεύουν την παραμονή μου στο νοσοκομείο και νά διακινδυνεύουν τη σωματική μου ακεραιότητα επιλέγοντας τις συνεχείς μεταγωγές προκειμένου να αποφύγουν τη νοσηλεία μου.


Προσχήματα

Απέδειξαν γι' ακόμα μία φορά ότι οι πολιτικοί κρατούμενοι δέχονται ιδιαίτερη μεταχείριση με πρόσχημα το ζήτημα της ασφάλειας. Τέτοιου είδους αντιμετώπιση έτσι κι αλλιώς είναι γνωστή. Μην ξεχνάμε την απαράδεκτη μεταχείριση των μπάτσων στην περίπτωση του Σίμου Σεϊσίδη, την περίπτωση της Παναγιώτας Ρούπα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της και των Νίκου Μαζιώτη και Κώστα Γούρνα κατά τη διάρκεια της απεργίας πείνας.
Άπ' ό,τι φαίνεται εκτός από τον εγκλεισμό έχουμε ν' αντιμετωπίσουμε και τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης μέσα σε κτίρια που τελικά δεν είναι τίποτα παραπάνω από αποθήκες ανθρώπων».

Βαθύ Κόκκινο


Να υπενθυμίσουμε ότι η Στέλλα Αντωνίου κατηγορείται χωρίς στοιχεία και με κατασκευασμένο κατηγορητήριο για την υπόθεση της ΣΠΦ. Επίσης, να σας υπενθυμίσουμε ότι ο Ψωμιάδης ο Μάκης (με το πούρο) αποφυλακίσθηκε πριν από μερικά χρόνια για λόγους ...υγείας!!! Αλήθεια πως του συμπεριφέρθηκαν οι μπάτσοι κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο; 
Με ποιο κριτήριο αποφυλακίζεται ένας νονός της νύχτας και ένας παραγωγός πλαστών τιμολογίων (απλά να σας θυμήσουμε ότι στην ΠΑΕ ΑΕΚ επί των ημερών του είχαν πληρώσει για φραπέ ...300.000 ευρώ) και όχι η Στέλλα η οποία έχει και αποδεδειγμένα πρόβλημα υγείας (πέραν αυτού που της προκλήθηκε από το ...αποκολλημένο ταβάνι);


Είναι προφανές το ποιους φοβάται το κράτος. Δε το λέμε εμείς! Το λένε οι ρουφιάνοι που αυτό συντηρεί.

Κουράγιο Στέλλα!

8 σχόλια:

ELvA είπε...

Καλημερα Πειρατες!

Η περιπτωση της Στελλας μου θυμιζει τη περιπτωση της επισης κρατουμενης Κατερινας Γκουλιωνη, που αν θυμαστε δυστυχως βρεθηκε νεκρη, επειδη διαμαρτυροταν κι αυτη για τις συνθηκες κρατησης της στις φυλακες.

http://www.e-write.gr/posts/646

Δικαιοσυνη για τους εχοντες,αλλα οχι και για τους μη εχοντες! :(

Ανώνυμος είπε...

Τα λόγια ειναι περιττά, αποδειξη της "δημοκρατιας" μας τα κάτεργα των φυλακων, οι αποθηκες ψυχων

Αλητες θα ερθει καποια μερα και η σειρα σας

blackbedlam είπε...

Συγχωρήστε με αλλά κόλλησα στην προηγούμενη ανάρτησή σας σχετικά με τον "κύριο" καθηγητή.
Σας έχω γράψει ένα σχόλιο και στ΄αλήθεια θέλω να το διαβάσετε και να μου πείτε την γνώμη σας.
Πολύ θα ήθελα να το διαβάσει και ο ΣΕΛΙΝ.
Άντε βρε καλό απόγευμα και να δούμε πότε θα κατεβάσουμε εισήγηση.

Όσο για το σημερινό σας θέμα,το Ελληνικό γκουβέρνο ζήλεψε το πάλαι ποτέ σύνθημα:
ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ"
Τώρα πια μπορούμε επάξια να τους φωνάζουμε:
"ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ"

celin είπε...

Γεια σου bedlam!
Διαβασα και το προηγουμενο σου σχολιο.Πολυ ενδιαφερουσες οι επισημανσεις σου και ανοιγουν ευκολα μεγαλη συζητηση,
σκεφτομαι μηπως ειναι καλυτερα να ανεβασω ολοκληρη αναρτηση γιατι ειναι πολλα αυτα που θα ειχα να πω εδω και ισως αξιζουν να γινουν και εδω και στο μπλογκ μου αλλα και σε αλλα μπλογκς,αντικειμενο συζητησης.

Οχι "ισως",ειμαι σιγουρος οτι θα ηταν πολυ χρησιμο να ξεκινησει μια ολοκληρη συζητηση πανω σε αυτο.

Ας προσπαθησω να κωδικοποιησω την απαντηση μου,
1)Ο Καθηγητης Γουλφ σιγουρα ΔΕΝ ειναι κομμουνιστης.Απο τη στιγμη ομως που κ ο ιδιος ΔΕΝ ισχυριζεται οτι ειναι κομμουνιστης,δε τον θεωρω τερτιπι του συτηματος.Ειναι δηλαδη τιμιος στις αποψεις του,δε βλεπω προσπαθεια για χειραγωγηση.
Σιγουρα ΔΕΝ πολεμαει τον καπιταλισμο ως οφειλε να το κανει,
Σιγουρα ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ τις ανισοτητες στον καπιταλισμο,κανοντας απλα μια επιφανειακη κριτικη ισχυριζομενος εμμεσα
"ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΙ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΠΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,
ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΒΑΡΗ ΝΑ ΚΑΤΑΝΕΙΜΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΑ"

2)Επομενως,η κριτικη σου bedlam οσον αφορα τη τελικη καταληξη της σκεψης του ειναι σωστη:ουσιαστικα ο καθηγητης ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ το συστημα,θελοντας να το στρεψει αν καταλαβα καλα προς μια πιο κευνσιανη,"σοσιαλδημοκρατικοτερη" κατευθυνση,κατι σαν σκανδιναβικο μοντελο,οπου εκει οντως οι πλουσιοι φορολογουνται πολυ.

3)Εχει αδικο ο καθηγητης στο οτι το κρατος ως τωρα ΔΕ μας φορολογουσε;Μαλλον,δεν εχει αδικο.Αληθεια ειναι οτι ολοι σχεδον οι ελευθεροι επαγγελματιες,απο τον πιο φτωχο ψιλικατζη μεχρι το μεγαλογιατρο του Κολωνακιου,φοροδιαφευγαν.

4)Επομενως καταληγουμε στο Παγκαλικο "ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ";οΧΙ ΦΥΣΙΚΑ.Ληστοκρατια ειχαμε απλα με καποιες παραπλευρες θετικες συνεπειες για τους πολλους.

5)Εχει προταγμα ο Καθηγητης;Λογικα,θα εχει.Ποιο ειναι αυτο;Καπιταλισμος με ανθρωπινο προσωπο;
Εχει ανθρωπινο προσωπο ο καπιταλισμος;Για αρκετους μεχρι τωρα,ειχε.
Εχει τωρα;
Οχι,τωρα παγκοσμιως υπαρχει η ολιγαρχια του κεφαλαιου με την απροκαλυπτη προθεση να εξολοθρευσει οικονομικα αλλα ισως και σωματικα(ψυχικα παντως σιγουρα) αυτο το 85%.
Επομενως;
Ποια μπορει να ειναι η απαντηση του λαου στον φασισμο;

Εγω εχω πειστει οτι η απαντηση ΜΠΟΡΕΙ να ειναι ο κομμουνισμος και οτι αξιζει το ρισκο.Δεν υπαρχει ελπιδα με αυτους,κ αν περιμενουμε τον "ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ",μαλλον θα περιμενουμε πολυ,θα ψοφησουμε και ακομα θα τον περιμενουμε.

6)Παντως επαναλαμβανω,ΔΕΝ θεωρω τυπους σα τον Γουλφ,τη Ναομι Κλαιν,το Νοαμ Τσομσκυ,τον Ζιζεκ,τον Μπαντιου,
τερτιπια του συστηματος.
Καποιοι απο αυτους ισως και να ειναι,αλλα πιστευω οτι πολλοι απο αυτους ειναι αγνοι ιδεολογοι.
Και απο τη μερια τους,βοηθανε παρα πολυ στη ριζοσπαστικοποιηση του λαου,ενημερωνοντας τον πχ για την αλητεια και τον φασισμο του ΔΝΤ οπως το εκανε η Κλαιν.

Ειναι κ αυτο ενα πρωτο βημα,ο απεγκλωβισμος δηλαδη του λαου απο τον τροπο σκεψης που παει να του επιβληθει απο τα βρωμιαρικα χουντοκαναλα.

Και μετα,βλεπουμε.Εδω θα ειμαστε να το συζητησουμε.Κομμουνιστες,ρεφορμιστες,αναρχικοι,πρωην δεξιοπασοκοι,σκετο οργισμενοι κτλ.
Παντως,το μονο βεβαιο ειναι οτι πρεπει να οργανωθουμε.
Δε συμφωνουμε σε ολα,αλλα λενε πχ οι αναρχικοι αλλα λενε οι κομμουνιστες,μαλιστα στο μπλογκ μου σημειωθηκε κ ενας καλος καβγας μεταξυ τους!

Ολα αυτα ομως πρεπει να βρεθει μια φορμουλα,ενας τροπος να τα ξεπερασουμε.Στο ιδιο στρατοπεδο ανηκουμε ρε παιδια.Και κοινη ειναι η μοιρα μας.

ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ είπε...

Καλημέρα παιδιά!

Elva, έχεις απόλυτο δίκιο! Η κατερίνα πέθανε σε ένα καράβι μεταφερόμενη και χιλιοβιασμένη. Η Στέλλα αυτό προσπαθεί να σώσει!

ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ είπε...

ΒΒ ως μεγαλύτερη θα έχεις πολλά παραδείγματα τέτοιων βασανισμών ή και εξαφανισμών ατόμων που έναντιώθηκαν ή δεν έσκυψαν το κεφάλι στα σκουπίδια του καθεστώτος.

Σου έχουμε απαντήσει στο άλλο θέμα. Βέβαια δεν έχουμε χρόνο τελευταίως ώστε να προβούμε σε ανάλυση αντάξια της δικής σου, αλλά μόλις βρούμε το χρόνο θα το κάνουμε!

Τα χαιρετίσματα μας!

ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ είπε...

Celin,

Δυστυχώς δεν έχουμε χρόνο!

Συντομα θα το αναλύσουμε!

Λωτοφάγος είπε...

Αυτά τα γελοία ανθρωποειδή, που βαράνε προσοχή μπροστά στον κάθε Σπέκχαρτ, μπουζουριάζουν συνεχώς νέα παιδιά, δήθεν για τρομοκρατία.
Το ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για τρομοκρατικές οργανώσεις δεν τους πτοεί, διότι στόχος τους είναι να πειραματιστούν πάνω στους συλληφθέντες, ώστε να είναι προετοιμασμένοι για το μέλλον και όχι να διαλύσουν οποιαδήποτε οργάνωση!