30 Σεπτεμβρίου 2009

Ουτε να ψηφίσουμε δε μπορούμε...

Η πειρατής της παρέας θέλει να πει τον πόνο της...
Και καθότι έχει αγώνα σήμερα και ο πειρατής της τα έχει σπρώξει όλα στο διπλό....καταλαβαίνετε τώρα, θα τα ακούσετε εσείς και ο προϊστάμενος της αύριο στη δουλειά. Αρχίζω λοιπόν, 4 μέρες πριν τις εκλογές, ενημερώνομαι από το υπουργείο Εσωτερικών ότι δε μπορώ να ψηφίσω στη Λαμία όπου έχω αιτηθεί να ψηφίσω ως ετεροδημότης καθώς δε συμπληρώθηκε τελικά ο αριθμός των 40 ατόμων ώστε να δημιουργηθεί τμήμα ετεροδημοτών. Βέβαια στις ευρωεκλογές το αντίστοιχο τμήμα είχε δημιουργηθεί, και καλούμε να ψηφίσω στις Φέρρες, για όσους δε γνωρίζουν μετά την Αλεξανδρούπολη, απλά λοιπόν πρέπει να αλλάξω την άδειά μου στη δουλεία, να πληρώσω στην καλύτερη 250€ (τόσα αντιστοιχούν σε έναν άνεργο για ένα 3μηνο που δεν έχει συμπληρώσει τα ένσυμα για το σύνολο του επιδόματος ανεργίας) για αεροπορικά να διανύσω όλη σχεδόν την Ελλάδα, με αφετηρία την Αθήνα, για να ψηφίσω τι και ποιον; Για να βγει ένα κόμμα και μια κυβέρνηση που αν και πιστεύω πως θέλει πολύ προσπάθεια για να είναι χειρότερη από τη σημερινή θα κάνει για μένα τι; τι;
Αν υποθέσουμε ότι όντως είναι πολύπλοκες οι διαδικασίες να αλλάξω εκλογική περιφέρεια πως είναι δυνατόν να ελπίζω ότι θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής μου και την καθημερινότητα μου. Θα συνεχίσω να δουλεύω στην τράπεζά τις άπειρες ώρες, χωρίς υπερωρίες βέβαια, να κάνω μία ώρα να φτάσω στη δουλεία μου, άλλη μία να παρκάρω και να παρακαλάω να μη πέσω στην ανάγκη του ΙΚΑ το όποιο αντλεί από έμενα περί τα 400€ το μήνα και εννοείται και των υπολοίπων δημοσίων υπηρεσιών.
Για όσους λοιπόν ψηφίσουν έχω απλά να πω το έξης: αν ο πατέρας σου είναι φτωχός είναι η μοίρα σου, αν ο πατριός σου είναι φτωχός είναι βλακεία σου. Και επειδή οι αντιπρόσωποί μας στη Βουλή είναι επιλογή μας, ας μη παρουμε αψήφιστα αποφάσεις. Και επειδή έχω και μάνα φιλόλογο θα κλείσω ως εξής: Ου μετανοείν αλλά προνοείν χρη τον άνδρα τον σοφόν. (Ο φρόνιμος άνθρωπος δεν πρέπει να μετανοεί, αλλά να προνοεί).

Δεν υπάρχουν σχόλια: